Strateginis požiūris. Aiški vizija. Darbai, kurie veikia.

Padedu prekių ženklams išsiskirti per tikslias žinutes, orginalų vizualą ir drąsias rinkodaros idėjas.

Apie mane

Aš - Patricija Kenešytė, rinkodaros specialistė ir prekių ženklų strategė, kuri nesivaiko madų - aš jas pastebiu dar prieš joms tampant populiariomis. Padedu prekės ženklams aiškiai kalbėti, išgryninti savo poziciją ir susikurti išskirtinį veidą, kuris nepasimeta triukšme.

Nuo produkto paleidimo iki turinio strategijos – kai reikia ne tik idėjų, bet ir aiškios krypties, aš įvedu tvarką. Dirbu atvirai, be pagražinimų. Tikiu, kad stiprus prekės ženklas turi būti protingas, drąsus ir šiek tiek netikėtas.

Atrinkti projektai

Keletas projektų, kuriuose viskas apgalvota – nuo idėjos iki paskutinio žodžio.

Elura – prekės ženklo paleidimas ir identiteto kūrimas

Prabangaus žolelių vonios prekės ženklo kūrimas nuo pagrindų – nuo pavadinimo ir tono iki vizualinės krypties, svetainės ir pakuotės. Sukurta taip, kad atrodytų estetiškai, išskirtinai ir nutoltų nuo įprastų „wellness“ klišių.

Padėjau architektūrinio stiklo gamintojui atrasti savo balsą: aiškios žinutės, strategiškas „LinkedIn“ turinys ir vizualinis pasakojimas pavertė techninę informaciją įsimintina komunikacija.

Glassbel – B2B turinio kūrimas
Autorės įvaizdis - prekės ženklo kūrimas rašytojai

Sukūriau autorės svetainę – švarią, šiuolaikišką ir vizualiai atitinkančią jos kūrybos nuotaiką. Nuo tono iki išdėstymo viskas suderinta taip, kad svetainė jaustųsi kaip natūralus jos istorijų tęsinys.

Dirbkime kartu

Reikia žmogaus, kuris įneštų struktūros į jūsų prekės ženklą, paryškintų žinutę ar padėtų susitvarkyti skaitmeninėje erdvėje? Dirbu su kūrėjais, įkūrėjais ir komandomis, kurioms svarbu aiškumas, o ne triukšmas.